Els usuaris puntuen amb notable els serveis de l’Illa Esportiva

Dimecres, 4 d'abril de 2018 a les 00:00

El resultat és fruit d’una enquesta elaborada per la Diputació de Barcelona en què han participat més d’un centenar d’usuaris de l’Illa Esportiva.


Segons un sondeig fet per la Diputació de Barcelona, el grau de satisfacció dels serveis de l’Illa Esportiva ha rebut una nota de 7,43 sobre 10.

Un total de 123 usuaris de l’Illa han participat en l'enquesta i han avaluat aspectes com la neteja, l’atenció al client, les activitats, el monitoratge i el preu de l’equipament.

Segons es desprèn del sondeig, la neteja, amb un 7,60 i l’atenció al client, amb un 7,53, són dels elements més ben valorats pels usuaris, que la nota més baixa que han puntuat ha estat el preu, amb un 6,93.

El resultat de l'enquesta, que s’ha fet a 25 complexos esportius, també revela que la puntuació que ha rebut l’Illa Esportiva està per sobre de la mitjana general en tots els aspectes, a excepció del monitoratge, que ha rebut una nota de 7,44, unes poques dècimes per sota de la mitjana general, situada en un 7,57.

Darrera actualització: 04.04.2018 | 13:52