Ajuntament de Castellbisbal

Actualitat

Avui es posa en marxa l’Aula d’Estudi, que funcionarà en horari nocturn

logo cbb jove17/05/2013
Aquesta nit, es posarà en marxa l’Aula d’Estudi, impulsada per l’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de Castellbisbal. Es tracta d’una iniciativa que té per objectiu oferir un espai on poder estudiar en un ambient de silenci, el cap de setmana, i un cop la biblioteca ja està tancada.
 
L’Aula d’Estudi funcionarà de 10 de la nit a una de la matinada i estarà instal•lada al Casal de la Gent Gran, al carrer de Sant Joan, 2. L’espai estarà equipat amb dos ordinadors amb accés a Internet i es preveu poder-hi instal•lar servei WI-FI, de manera que tots els estudiants puguin connectar-se a la xarxa mitjançant els seus ordinadors portàtils. Durant l’horari d’obertura, l’espai comptarà amb servei de vigilància, a càrrec de personal municipal.
 
L’Aula d’Estudi funcionarà els divendres i dissabtes a la nit i durant els mesos en què es concentren la majoria d’exàmens. En aquest sentit, l’Aula començarà a funcionar avui divendres dia 17 de maig i romandrà oberta durant tota la primera quinzena de juny.
 

Ajuntament de Castellbisbal
Av. Pau Casals 9, 08755 Castellbisbal (Barcelona)
T. 93 772 02 25 / F. 93 772 13 07 / bustia@castellbisbal.cat
Diseño webAvís legal