Servei de cotxe elèctric compartit

L’Ajuntament de Castellbisbal impulsa un servei de mobilitat elèctrica compartida per a tots els veïns, veïnes del municipi.

Per fer-ho possible comptem amb la col·laboració de la cooperativa sense ànim de lucre Som Mobilitat que està treballant per dinamitzar comunitats locals perquè facin el pas cap a la mobilitat elèctrica compartida.

Què he de fer per conduir el vehicle elèctric compartit?

  • Només cal que et facis soci/sòcia de la cooperativa en aquest enllaç (aportació única de 10€).
  • Un cop et facis soci/sòcia, rebràs un correu per accedir a la app.
  • A través de l’app ja pots començar a utilitzar el cotxe.

Si vols més informació sobre les tarifes, entra en aquest enllaç.

A on està el cotxe elèctric compartit?

Al pàrquing de l’Avinguda de Pau Casals, 12 (sota de la Biblioteca Municipal). Dins del vehicle hi ha les indicacions oportunes per fer-lo servir. Un cop fet el recorregut, el vehicle ha de tornar al mateix pàrquing per posar-lo a carregar. 

Com fer servir el cotxe elèctric compartit?

En aquest enllaç trobareu com utilitzar el vehicle elèctric.

Despeses a càrrec de l'usuari

Aniran directament a càrrec de l’usuari les despeses següents:

  1. Preu de la reserva del cotxe
  2. Multes 
  3. Peatges (els peatges de la Generalitat són gratuïts per vehicles elèctrics de dilluns a divendres)
  4. Aparcaments
  5. Franquícia (200€), en cas d’accident o desperfecte

A final de mes se t’enviarà un informe de tots els usos del cotxes i es cobrarà l’import corresponent al teu compte bancari.

Manteniment del vehicle

Es responsabilitat de l’usuari mantenir el vehicle en perfectes condicions de funcionament e higiene. En cas contrari, l’Ajuntament i/o Som Mobilitat es reserven el dret d’emprendre les mesures adients.

Què passa si torno el vehicle abans?

Si finalitzes la reserva abans del que tenies previst, no se’t cobrarà el 80% del temps no utilitzat.

(Per exemple, si fas una reserva de 5 hores (300 minuts), i finalitzes la reserva al cap de 200 minuts, dels 100 minuts no utilitzats només se’t cobrarà el 20%, és a dir 20 minuts en aquest exemple).

Un dels objectius d’aquesta mesura és que els usuaris facin reserves folgades en la duració de la reserva.

I si no tinc accés al mòbil, com ho faig?

En el cas de pèrdua del mòbil o si et quedes sense bateria, pots entrar a la web-app en aquest enllaç:

https://carsharing.sommobilitat.coop

Aquí podràs gestionar totes les reserves des de qualsevol dispositiu (tableta, PC, o el mòbil d’algú altre)

Assistència

Per qualsevol incidència l’usuari tindrà a la seva disposició un servei d’assistència  telefònica:

  • Assistència en carretera de 24h / 7 dies la setmana (934 888 081)
  • Assistència de Som Mobilitat (681 608 314)  (de 8 a 24h de dilluns a dissabte i de 8 a 22h els diumenges)

Trobaràs més informació al web de Som Mobilitat

Darrera actualització: 10.01.2019 | 11:24
Darrera actualització: 10.01.2019 | 11:24