Denúncia sanità ria
Aquest tràmit permet presentar a l'Ajuntament una denúncia, reclamació o incidència relacionada amb les condicions de seguretat de l'activitat alimentària d'un establiment: producció, transformació, elaboració, envasament i conservació, transport, emmagatzematge, distribució i venda d'aliments i de productes alimentaris.
Qui ho pot sol·licitar:
Consumidor
No cal complir cap requisit específic.
Quan es pot realitzar:
En termini
No existeix un període específic.
Cost:
Gratuït
Termini de resposta:
D'acord amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, el termini és de tres mesos des de la data de registre de la sol·licitud.
Normativa bàsica d'aplicació:
Servei responsable:
Sanitat
Cal aportar:
-
Documentació rellevant per a complementar la denúncia presentada
En cas d'aportar mostra, aquesta només serà utilitzada per completar la informació que es descriu a la sol·licitud i no serà analitzada atès que les mostres han de ser recollides conforme la Llei 15/1983, de 14 de juliol, de la higiene i el control alimentaris.
Canals de tramitació:
-
Presencial
Can Margarit. C. Major, 103. Horari: dilluns a divendres, de 08.00 a 14.30 h; dimarts i dimecres, de 16.00 a 18.00 h; juliol i agost, només matins
-
Telefònicament
Tel: 93 772 00 55 (dilluns a divendres, de 08.00 a 14.30 h; dimarts i dimecres, de 16.00 a 18.00 h; juliol i agost, només matins)
-
Telemà ticament