Sol·licitud de certificat d'empadronament (actual, històric i de convivència)
Aquest tràmit permet obtenir el document que certifica fefaentment l'empadronament d'una persona en un domicili (ja sigui actual o històric, és a dir del temps de residència amb anterioritat), de diverses persones que conviuen en un mateix habitatge (volant de convivència) o d'una persona difunta que residia en un domicili, d'acord amb les dades que consten al Padró Municipal d'Habitants.
Qui ho pot sol·licitar:
Ciutadania
No cal complir cap requisit específic.
Quan es pot realitzar:
En termini
No existeix un període específic.
Cost:
Gratuït
Termini de resposta:
D'acord amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, el termini és de tres mesos des de la data de registre de la sol·licitud.
Normativa bàsica d'aplicació:
Reial Decret 1690/1986, de Reglament de població i demarcació territorial de les Entitats Locals; Reial Decret 2612/1996, que modifica el Reglament de població i demarcació territorial de les entitats locals
Servei responsable:
Oficina d'assistència en matèria de registre - Oficina d'Atenció Ciutadana
Cal aportar:
- Documentació que acrediti l'interès legal i directe de la persona sol·licitant
Canals de tramitació:
-
Presencial
-
Telemà ticament