Queixes / Suggeriments / Incidències
Aquest tràmit us permet presentar qualsevol incidència relacionada amb el manteniment de la via pública, neteja o recollida de deixalles, així com qualsevol queixa o suggeriment que considereu oportuns sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, així com les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Per comunicar incidències a la via pública, també podeu utilitzar l'app Castellbisbal a prop. Més informació aquí.
Quan es pot tramitar?
Durant tot l’any
Quin cost té?
Gratuït
Quan es dona resposta?
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 42.3 de la LRJAP i modificacions).
Qui pot sol·licitar-ho?
Qualsevol persona. Únicament és necessari identificar-se amb el nom i cognoms i una adreça de correu electrònic vàlida.
Quin cost té:
Gratuït
Cal aportar:
- No és necessària documentació complementaria, però ens ajudarà si hi afegiu una fotografia de la incidència.
Canals de tramitació:
- Telemàticament
- Presencial
Podeu presentar la queixa, suggeriment i/o incidència presencialment a l'OAC de l'Ajuntament, de Can Margarit o la de Can Santeugini.