Gestió dels documents electrònics

L’Ajuntament de Castellbisbal està en fase d’implantació de l’Administració electrònica, procés format per un conjunt de polítiques de gestió de documents electrònics, documents i eines tecnològiques:

Política del sistema i regulació

Eines del Sistema de gestió documental per a la gestió dels documents i expedients electrònics

Eina de gestió electrònica d’expedients, gestió documental i d’arxiu

  • Solució global d’Administració electrònica amb diversos mòduls amb l’objectiu de garantir la classificació, descripció, gestió i arxiu segur de documents electrònics durant totes les fases de la seva vida, així com d’evidències electròniques provinents de processos relacionats amb signatures electròniques, metadades associades i tots els altres elements que confereixen autenticitat, fiabilitat, a accessibilitat i usabilitat als documents en les seves fases de vida fins a la seva transferència a iArxiu ja en fase inactiva. 
  • També té per objectiu la gestió del cicle de vida de l’expedient en totes les seves fases, amb un mòdul específic i la connexió amb mòduls de disseny de procediments, carpeta ciutadana, registre d’entrada i sortida de documents i de gestió del Padró Municipal d’Habitants.
Darrera actualització: 07.07.2021 | 09:31
Darrera actualització: 07.07.2021 | 09:31