Comunicació d'incidències, queixes i suggeriments
Aquest tràmit us permet presentar qualsevol incidència relacionada amb el manteniment de la via pública, neteja o recollida de deixalles, així com qualsevol queixa o suggeriment que considereu oportuns sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, així com les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Qui ho pot sol·licitar:
Ciutadania
No cal complir cap requisit específic.
Quan es pot realitzar:
En termini
No existeix un període específic.
Cost:
Gratuït
Termini de resposta:
D'acord amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, el termini és de tres mesos des de la data de registre de la sol·licitud.
Normativa bàsica d'aplicació:
Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern
Servei responsable:
Alcaldia
Observacions:
La comuniació es pot presentar electrònicament a través de l'app Castellbisbal a prop i enllaç indicat. La resposta es donarà pel mateix canal de la seva presentació.
Cal aportar:
- No és necessà ria documentació complementaria, però ens ajudarà si hi afegiu una fotografia de la incidència.
Canals de tramitació:
-
Telemà ticament
-
Presencial
Podeu presentar la queixa, suggeriment i/o incidència presencialment a l'OAC de l'Ajuntament, de Can Margarit o la de Can Santeugini.