Comunicació d'incidències, queixes i suggeriments

Divendres, 26 de novembre de 2021 a les 11:03

Aquest tràmit us permet presentar qualsevol incidència relacionada amb el manteniment de la via pública, neteja o recollida de deixalles, així com qualsevol queixa o suggeriment que considereu oportuns sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, així com les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.

Qui ho pot sol·licitar:

Ciutadania
No cal complir cap requisit específic.

Quan es pot realitzar:

En termini

No existeix un període específic.

Cost:

Gratuït

Termini de resposta:

D'acord amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, el termini és de tres mesos des de la data de registre de la sol·licitud.

Normativa bàsica d'aplicació:

Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern

Servei responsable:

Alcaldia

Observacions:

La comuniació es pot presentar electrònicament a través de l'app Castellbisbal a prop i enllaç indicat. La resposta es donarà pel mateix canal de la seva presentació.

Cal aportar:

  • No és necessària documentació complementaria, però ens ajudarà si hi afegiu una fotografia de la incidència.

Canals de tramitació:

  • Presencial

    Podeu presentar la queixa, suggeriment i/o incidència presencialment a l'OAC de l'Ajuntament, de Can Margarit o la de Can Santeugini.

Darrera actualització: 26.11.2021 | 14:07