Llicència urbanística. Intervenció en béns de protecció
Llicència urbanística per demanar qualsevol intervenció en béns de protecció inclosos en catàlegs del POUM, així com també aquelles intervencions en els béns sotmesos a un règim de protecció patrimonial cultural o urbanística.
Qui ho pot sol·licitar:
Ajuntament
La persona que consta en l'expedient com a interessat o com a representant autoritzat.
Quan es pot realitzar:
En termini
No existeix un període específic.
Cost:
Les llicències d'obres en edificis i béns de protecció estan bonificades al 100% i, per tant, tenen un cost de 0,00 €
Termini de resposta:
El termini legal de resposta és de 2 mesos a partir de la data de presentació de la sol·licitud
Normativa bàsica d'aplicació:
Pla d’Ordenació Urbanística Municipal de Castellbisbal.
Decret Legislatiu 1/2010,pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme. Decret 305/2006, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme.
Decret 64/2014, pel qual s’aprova el Reglament sobre protecció de la legalitat urbanística.
Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.
Servei responsable:
Patrimoni urbà. Àrea d'Obres Privades
Observacions:
Per a més informació sobre aquest tràmit, consulteu la guia de tràmits d'obres de l'Ajuntament de Castellbisbal
Cal aportar:
-
Imprès de sol·licitud d'intervenció en béns de protecció
Formulari editable. Cal emplenar-lo i desar els canvis. Es pot aportar electrònicament al tràmit en línia corresponent
- Autorització d’atorgament de representació
- Questionari estadístic d’edificació
- Assumeixos del director de l’obra, director d’execució de l’obra, coordinador de seguretat i salut, programa de control de qualitat, visats
- Fotografies de l’estat actual de l’edificació i/o de la parcel·la, vials i voreres, que permetin una correcta visualització del seu estat inicial
- Designar empresa constructora amb el seu assumeix d’obra i declaració d’estar al corrent de pagament de tributs
- Full d’acceptació de residus i justificació del pagament en abocador autoritzat
- Autoritzacions dels organismes competents en matèria de domini públic afectats per l’actuació
- Projecte arquitectònic tècnic (bàsic o bàsic-executiu), visat en format digital PDF i signat per tècnic competent
- Autorització del Departament de Cultura o d’altres organismes competents en la matèria, en cas que sigui necessari pel tipus de bé
Canals de tramitació:
-
Presencial
Cal emplenar el formulari que us podeu descarregar de la columna lateral dreta, en versió PDF, i lliurar-lo juntament amb la resta de documentació requerida a l'OAC de l'Ajuntament, situada a l'avinguda Pau Casals, 9. (Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 14.30 hores). Si ho preferiu, el personal de l'OAC us facilitarà el formulari que haureu d'emplenar en el moment de tramitar la sol·licitud.
-
Telemàticament