Sol·licitud per a l'ocupació i ús temporal d'una parcel·la d'hort urbà municipal a Castellbisbal. PER A ENTITATS LOCALS

Dijous, 8 de març de 2018 a les 00:00

Quan es pot tramitar?

Durant tot l'any

Qui pot sol·licitar-ho?

Entitats inscrites al Registre Municipal d'Entitats

Cal no haver estat privat d'una parcel·la d'hort urbà, previ expedient de revocació d'autorització.

Quin cost té?

La sol·licitud és gratuïta

En cas de resultar adjudicatari d'un hort urbà, el cost serà l'establert a l'ordenança fiscal pertinent, que estableix que seran 40€ a l'any (per a parcel·les de 25 m2) i 75€ a l'any (per a parcel·les de 50 m2)

Servei responsable de la tramitació:

Departament de Medi Ambient

Cal aportar:

  • Sol·licitud per a entitats locals per a l'ocupació i ús temporal d'una parcel·la d'hort urbà municipal a Castellbisbal

    Per a la sol·licitud presencial s'ha d'aportar aquest formulari. Es pot obtenir i omplir presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, o descarregar-lo a través d'aquesta pàgina. En cas de fer la sol·licitud telemàticament, caldrà adjuntar el formulari emplenat a la instància que s'hagi entrat a registre.

  • Fotocòpia del DNI del representant
  • Autorització de representació

    En cas d'actuar com a representant de part legítimament interessada

  • Memòria amb els objectius pedagògics, socials o terapèutics del programa i amb el projecte de gestió de treball a l'hort

Canals de tramitació:

  • Presencial

    Cal presentar el formulari emplenat, juntament amb la documentació acreditativa de les circumstàncies al·legades, al registre general de l'Ajuntament, situat a l'avinguda de Pau Casals, 9. (Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 14.3'0 hores).

Darrera actualització: 12.08.2020 | 11:05