OBRES MENORS. Comunicació prèvia urbanística d'intervencions en edificis existents que no alterin la configuració arquitectònica
Comunicació prèvia urbanística d'obra menor sense autorització prèvia per demanar modificacions de distribució interior que alterin el conjunt de la distribució o afectin a una superfície superior a 50 m². Aquest tràmit s'aplica a qualsevol modificació d'envans.
Qui ho pot sol·licitar:
Interessat
La persona que consta en l'expedient com a interessat o com a representant autoritzat.
Quan es pot realitzar:
En termini
No existeix un període específic.
Cost:
175 €
Termini de resposta:
Les obres poden iniciar-se a partir de la presentació del tràmit de comunicació prèvia urbanística, sota responsabilitat del promotor i sense perjudici de la verificació municipal.
Normativa bàsica d'aplicació:
Pla d’Ordenació Urbanística Municipal de Castellbisbal.
Decret Legislatiu 1/2010,pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme. Art. 187 Decret 305/2006, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme.
Decret 64/2014, pel qual s’aprova el Reglament sobre protecció de la legalitat urbanística.
Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.
Servei responsable:
Patrimoni urbà. Àrea d'Obres Privades
Observacions:
Existeixen moltes especificitats d'aquest tràmit, per conèixer totes aquestes tipologies es pot consultar la guia de tràmits d'obres privades.
Cal aportar:
-
Imprès de sol·licitud de comunicació prèvia urbanística d'intervencions en edificis existents que no alterin la configuració arquitectònica
Formulari editable. Cal emplenar-lo i desar els canvis. Es pot aportar electrònicament al tràmit en línia corresponent
-
Autorització d’atorgament de representació
(obligatori en cas que s’actuï a través d’un representat. Acreditar per qualsevol mitjà en dret)
- Questionari estadístic d’edificació
- Assumeixos del director de l’obra, coordinador de seguretat i salut, programa de control de qualitat
- Fotografies de l’estat actual de l’edificació i/o de la parcel·la, vials i voreres, que permetin una correcta visualització del seu estat inicial
- Designar empresa constructora amb el seu assumeix d’obra i declaració d’estar al corrent de pagament de tributs
- Full d’acceptació de residus i justificació del pagament en abocador autoritzat
- ; Autoritzacions dels organismes competents en matèria de domini públic afectats per l’actuació
- Projecte tècnic (bàsic o bàsic-executiu), en format digital PDF i signat per tècnic competent
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
-
Presencial
Cal emplenar el formulari que us podeu descarregar de la columna lateral dreta, en versió PDF, i lliurar-lo juntament amb la resta de documentació requerida a l'OAC de l'Ajuntament, situada a l'avinguda Pau Casals, 9. (Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 14.30 hores). Si ho preferiu, el personal de l'OAC us facilitarà el formulari que haureu d'emplenar en el moment de tramitar la sol·licitud.