Cèdules d'habitabilitat de segona ocupació

Què és?
La cèdula d’habitabilitat és un document administratiu que acredita que un habitatge reuneix les condicions d’habitabilitat que el fan apte per a l’ús i la residència de les persones.
La cèdula de segona ocupació es refereix a habitatges usats o preexistents i té una vigència de 15 anys.

Qui l’ha de demanar?
Les persones propietàries de l’habitatge, administradores o representants autoritzats, que vulguin transmetre un habitatge en venda, lloguer o cessió d’ús i/o necessiten donar d’alta l’habitatge dels serveis d’aigua, electricitat, gas, i altres serveis.

El certificat d’habitabilitat haurà d’estar signat per un tècnic/a competent (arquitecte, arquitecte tècnic, aparellador o enginyer de l’edificació).

Quan i com es pot demanar?
Es pot fer la sol·licitud en qualsevol moment, directament a les oficines del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.

I també a l’Ajuntament de Castellbisbal, que ho trametrà al Consell Comarcal del Vallès Occidental per a la seva tramitació.

On demanar més informació?
Al Servei Local d'Habitatge.

Quin cost té:

Gratuït

Servei Local d'Habitatge

Av. de Pau Casals 9 - 08755 Castellbisbal - Barcelona
Telèfon: 93 772 02 25
Fax: 93 772 13 07
Correu electrònic: habitatge@castellbisbal.cat
Horari:  
Dilluns i dimecres: de 9.00 a 15.00 hores i de 16.00 a 18.00 hores. Dimarts, dijous i divendres, de 09.00 a 14.00 hores. Cal concertar entrevista
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 20.10.2015 | 12:20