Llicència urbanística. Tala de masses arbòries o vegetació arbustiva
- Consulteu la Guia per la tramitació per conèixer tots els detalls.
- Prepareu els documents necessaris per fer la tramitació.
- Descarregueu-vos el formulari específic en pdf, ompliu-lo i deseu-lo.
- Per presentar la sol·licitud electrònicament, ompliu el formulari genèric que trobareu en accedir al tràmit i aporteu el formulari específic en pdf com document adjunt, conjuntament amb la resta de documents obligatoris. Seguiu els passos que indica el programa fins la seva presentació.
A l'apartat "Més informació" trobareu totes les dades relacionades amb aquest tràmit.
- Consulteu a l'apartat Documentació a aportar, a Més informació la relació completa de documents obligatoris.
- Us recordem que és obligatori presentar tots els documents indicats, d'altra forma la tramitació no podrà iniciar-se. En cas de manca d’algun document, l’Ajuntament pot requerir la millora i esmena de la documentació aportada abans de l’inici de la revisió tècnica municipal, amb la conseqüent aturada de la tramitació.
- Els formats acceptats de documents són PDF, JPG, MP3, MP4, TIFF, DWG, DXF. En cap cas s'admeten fitxers comprimits tipus ZIP.
La persona interessada o presona representant degudament acreditada.
És necessari que la persona que actua en representació de la persona interessada en el tràmit (persona física, empresa, entitat...) estigui formalment autoritzada.
Consulteu a continuació com podeu acreditar aquesta representació: Inscripció d'una representació per fer tràmits.
Estan obligats a l'ús del canal electrònic en les seves relacions amb l'Ajuntament de Castellbisbal, les persones, activitats econòmiques i entitats indicades a l'art. 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, així com els de l'article 27 de la Política de Gestió documental corporativa i transparència de l'Ajuntament de Castellbisbal.
Podeu consultar a continuació com us podeu identificar per fer el tràmit electrònicament: Sistemes d'identificació admesos.
- Imprès de sol·licitud. Formulari editable. Cal emplenar-lo i desar els canvis.
- Fotografies de l’estat actual de la parcel·la que permetin una correcta visualització del seu estat inicial
- Autoritzacions dels organismes competents en matèria de domini públic afectats per l’actuació
- Croquis de la situació, planta i alçat de l’estat actual i el definitiu
-
En cas d'aportar en representació d'una altra persona s'ha d'acreditar. Consulteu com a "Qui el pot demanar".
Els formats acceptats de documents són PDF, JPG, MP3, MP4, TIFF, DWG, DXF. En cap cas s'admeten fitxers comprimits tipus ZIP.
- Normativa urbanística. Consulteu-la tota a través d'aquest enllaç.
- Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM)
- Normativa autonòmica
- Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, del Text Refós de la Llei d’urbanisme de Catalunya
- Decret 305/2006, del 18 de juliol, del Reglament de la Llei d’Urbanisme de Catalunya
- Decret 64/2014, del 13 de maig, Reglament de protecció de la legalitat urbanística
- Normativa estatal
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
- Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic
El silenci administratiu serà negatiu respecte als actes que autoritzin:
a) Moviments de terres i explanacions.
b) Les obres d’edificació, construcció i implantació d’instal·lacions de nova planta.
c) La ubicació de cases prefabricades i instal·lacions similars, ja siguin provisionals o permanents.
d) La tala de masses arbòries o de vegetació arbustiva en terrenys incorporats a processos de transformació urbanística, i en qualsevol cas quan aquesta tala derivi de la legislació de protecció de domini públic.
En compliment del previst a l’article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, en relació amb l’establert a l’article 13 del Reglament General de Protecció de dades, us informem que les vostres dades són necessàries per a la gestió del tràmit o prestació del servei que esteu realitzant.
Responsable del tractament: Ajuntament de Castellbisbal
Finalitat: Registre de la sol·licitud i gestió administrativa d’aquesta. Un cop finalitzat el motiu que n’ha originat la recollida, seran conservades seguint el Quadre de disposició i accés de documents de l’Ajuntament de Castellbisbal, d’acord amb la normativa vigent en matèria d’Arxius, i d’acord amb la Política de gestió documental corporativa i d’Arxiu Municipal de l’Ajuntament de Castellbisbal. No se cediran a tercers sense el vostre consentiment excepte que una norma legal ho autoritzi.
Base legal: El tractament està legitimat per la Llei municipal i de règim local de Catalunya (article 66 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya) i la Llei de procediment administratiu comú de les administracions públiques (article 28.1 i article 66 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Drets: Podeu exercir els drets sobre les vostres dades mitjançant sol·licitud presentada al Registre General tant de forma presencial com a través del tràmit electrònic corresponent. Per a qualsevol consulta o queixa relacionada amb el tractament d’aquestes dades, l’Ajuntament de Castellbisbal posa a la vostra disposició la bústia del delegat de protecció de dades (dpd.ajcastellbisbal@diba.cat).
Més informació: Es pot consultar la informació completa del tractament a l'Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Castellbisbal i a la Seu electrònica: https://www.castellbisbal.cat/protecciodades .
Tràmits relacionats
- Llicència urbanística. Infraestructures de serveis de subministrament i col·locació d'antenes o dispositius de telecomunicacions
- Sol·licitud d'informe d'adequació d'habitatge per renovar autoritzacions de residència (INF04)
- Llicència urbanística. Intervencions en edificis ja existents que alterin la configuració arquitectònica de l'immoble
- Sol·licitud de primera ocupació i utilització dels edificis totalment o parcialment
- Llicència urbanística per noves construccions, ampliacions, reformes o modificacions d'edificis
- Comunicació prèvia urbanística (obra mínima)
- Llicència urbanística. Demolició total o parcial d'edificis amb projecte arquitectònic
- Llicència de gual i contragual
- Certificats Urbanístics
- Obres menors. Comunicació prèvia urbanística per instal·lacions de plaques solars
- Comunicació prèvia per obertura de rases a la via pública
- Obres menors. Comunicació prèvia urbanística d'intervencions en edificis existents que no alterin la configuració arquitectònica
- Llicència urbanística. Canvi d'edificis a un ús residencial
- Llicència urbanística. Construccions en sòl no urbanitzable i/o urbanitzable no delimitat
- Còpia de plànols del planejament urbanístic (topogràfics, urbanístics i parcel·laris)
- Obres menors. Comunicació prèvia urbanística per la construcció de piscines, porxos, coberts i similars
- Consulta de cartografia de planejament urbanístic de Castellbisbal
- Llicència per a moviments de terres i per obres de desmuntatge o explanació
- Sol·licitud d'informe d'adequació d'habitatge per reagrupament familiar (INF01)
- Comunicacions relacionades amb obres en execució
- Llicència urbanística. Obertura, pavimentació o modificació en camins rurals
- Llicència d'enderroc o demolició total o parcial de construccions i edificacions
- Comunicació d'una infracció urbanística detectada
- Llicència de parcel·lació urbanística
- Intermediació hipotecària i assessorament jurídic en matèria d'habitatge
- Llicència urbanística. Intervenció en béns de protecció
Tràmits i serveis destacats
Accediu per consultar les notificacions o comunicacions electròniques que us ha enviat l'Ajuntament, així com la seva regulació.
Si feu els tràmits a l'Ajuntament de Castellbisbal en representació d'una altra persona física, entitat o empresa ho heu d'acreditar. Consulteu com fer-ho.
Si teniu dubtes sobre com fer un tràmit electrònic, o dubteu quin tràmit heu de fer, us ajudem amb un servei de suport gratuït. Consulteu com demanar-ho.