Certificat acreditatiu d'actes, resolucions o acords dels òrgans de govern
Aquest tràmit permet obtenir la certificació expressa d'un acte, resolució o acord dels òrgans de govern que s'hagi produït a l'Ajuntament (Ple municipal, Junta de Govern Local, Decret).
Qui ho pot sol·licitar:
Interessat
No cal complir cap requisit específic.
Quan es pot realitzar:
En termini
No existeix un període específic.
Cost:
Gratuït
Termini de resposta:
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 24.3 39/2015). Silenci administratiu. Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Normativa bàsica d'aplicació:
Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local; Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
Servei responsable:
Secretaria General
Cal aportar:
-
Dades identificatives de l'acte
Acord o resolució del qual es sol·licita el certificat (data, descripció)
Canals de tramitació:
-
Presencial
-
Telemàticament