Comunicació d'incidències, queixes i suggeriments

Divendres, 26 de novembre de 2021 a les 11:03

Aquest tràmit us permet presentar qualsevol incidència relacionada amb el manteniment de la via pública, neteja o recollida de deixalles, així com qualsevol queixa o suggeriment que considereu oportuns sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, així com les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.

Qui ho pot sol·licitar

Ciutadania
No cal complir cap requisit específic.

Quan es pot realitzar

En termini

No existeix un període específic.

Cost

Gratuït

Termini de resposta

D'acord amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, el termini és de tres mesos des de la data de registre de la sol·licitud.

Normativa bàsica d'aplicació

Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern

Servei responsable

Alcaldia

Observacions

La comunicació es pot presentar electrònicament a través de l'app Castellbisbal a prop i enllaç indicat. La resposta es donarà pel mateix canal de la seva presentació.

Cal aportar:

  • No és necessària documentació complementaria, però ens ajudarà si hi afegiu una fotografia de la incidència.

Canals de tramitació:

  • Presencial

    Podeu presentar la queixa, suggeriment i/o incidència presencialment a l'OAC de l'Ajuntament, de Can Margarit o la de Can Santeugini.

Darrera actualització: 18.04.2023 | 09:20