Servei d'assistència per a la tramitació electrònica
L’OAC 360 és un servei gratuït d’assistència per acompanyar i ajudar la ciutadania a fer els tràmits telemàticament. Està adreçat a la població en general, i també a les empreses, persones autònomes i entitats que hagin de relacionar-se amb l’Ajuntament a través de l’ Oficina virtual i tinguin algun dubte o dificultat en l’ús de la plataforma o la seu electrònica del portal web municipal.
Un equip tècnic de professionals atendrà les consultes i donarà suport a qui ho necessiti en casos com, per exemple, instal·lar un certificat digital, presentar una instància, sol·licitar una subvenció, fer ús de les plataformes de contractació o resoldre incidències en la tramitació electrònica.
Aquest servei s'activa via els següents canals i horaris:
Telèfon gratuït: 900 772 772
Disponible de dilluns a divendres en horari ininterromput de 08.00 a 20.00 hores.
Correu electrònic: oac360@castellbisbal.cat
Envieu la vostra consulta i l'equip del servei us respondrà
Truca'm
Servei que permet demanar que et truquin en horari convingut