Sol·licitud de participació en processos selectius per concurs oposició lliure

Aquest tràmit permet presentar la sol·licitud per a proves de selecció de personal que convoca l’Ajuntament de Castellbisbal mitjançant el sistema de concurs oposició lliure.

Procés obert: Convocatòria per cobrir amb caràcter interí el lloc de treball de Tresorer/a, subescala Intervenció Tresoreria, mitjançant el sistema de concurs oposició lliure, amb constitució de borsa.

En termini
Passos a fer
  • Consulteu els requisits de cada convocatòria específica.
  • Ompliu el formulari específic amb tots els camps i deseu-lo com indica.
  • Prepareu els documents exigits en format PDF.
  • Per presentar la sol·licitud electrònicament, ompliu el formulari que trobareu en accedir al tràmit i aporteu els documents necessaris (formulari específic i resta de documents). Seguiu els passos que indica el programa fins la seva presentació.

A l'apartat "Més informació" trobareu totes les dades relacionades amb aquest tràmit.

Preu / Taxa
S'aplica taxa. Consulteu el detall dins de l'apartat "Més informació".
Documentació a aportar
  • Formulari de sol·licitud de participació en processos selectius (accés: Formulari)
  • Altra documentació indicada a les bases i convocatòria corresponent. Consulteu també a "Més informació".

Els format acceptat de documents és PDF. En cap cas s'admeten fitxers comprimits tipus ZIP.

Organisme competent / Responsable
Ajuntament de Castellbisbal
Àrea tramitadora
Servei de Recursos Humans
Qui el pot demanar

Qualsevol persona física que compleixi els requisits de cada convocatòria.

Canals de tramitació
Electrònic
Els indicats a la convocatòria corresponent.
Termini de sol·licitud
En el termini concret fixat a la convocatòria específica.
Mitjans de pagament

El preu d'aquest tràmit és de 18,60 €, tal i com s'estableix a la taxa per drets d'examen corresponent. Queden exemptes les persones que acreditin estar en situació legal d'atur o de discapacitat en grau igual o superior al 33%.

Els processos selectius relatius a la provisió temporal d’un lloc de treball mitjançant comissió de serveis, mobilitat... estan exempts del pagament de la taxa.

A la convocatòria corresponent s'indica la forma de pagament que es farà un cop presentada la documentació.

Documentació a aportar
  • Formulari de sol·licitud de participació en processos selectius (Formulari)
  • Digitalització del DNI
  • Titulació acadèmica exigida
  • Acreditacio de l'atur i/o discapacitat (en cas d'exempció de pagament de taxa)
  • Acreditació de coneixements en llengua catalana
  • Altres documents indicats a les bases o convocatòria específica
Normativa
Termini de Resolució

L'indicat en la convocatòria i bases. D'acord amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, el termini és de tres mesos des de  la data de registre de la sol·licitud.

Silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla. Les resolucions del procés es publicaran i no es notificaran de forma individual.

Normativa del silenci administratiu
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.
Altra informació d’interès

En cas de dificultat en la tramitació l'Ajuntament de Castellbisbal us ofereix el servei gratuït d'assistència a l'administració electrònica. 

Accediu al servei: Ajuda per fer tràmits electrònics .

Informació bàsica sobre protecció de dades:

En compliment del previst a l’article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, en relació amb l’establert a l’article 13 del Reglament General de Protecció de dades, us informem que les vostres dades són necessàries per a la gestió del tràmit o prestació del servei que esteu realitzant.

Responsable del tractament: Ajuntament de Castellbisbal


Finalitat: Registre de la sol·licitud i gestió administrativa d’aquesta. Un cop finalitzat el motiu que n’ha originat la recollida, seran conservades seguint el Quadre de disposició i accés de documents de l’Ajuntament de Castellbisbal, d’acord amb la normativa vigent en matèria d’Arxius, i d’acord amb la Política de gestió documental corporativa i d’Arxiu Municipal de l’Ajuntament de Castellbisbal. No se cediran a tercers sense el vostre consentiment excepte que una norma legal ho autoritzi.


Base legal: El tractament està legitimat per la Llei municipal i de règim local de Catalunya (article 66 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya) i la Llei de procediment administratiu comú de les administracions públiques (article 28.1 i article 66 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques


Drets: Podeu exercir els drets sobre les vostres dades mitjançant sol·licitud presentada al Registre General tant de forma presencial com a través del tràmit electrònic corresponent. Per a qualsevol consulta o queixa relacionada amb el tractament d’aquestes dades, l’Ajuntament de Castellbisbal posa a la vostra disposició la bústia del delegat de protecció de dades (dpd.ajcastellbisbal@diba.cat).


Més informació: Es pot consultar la informació completa del tractament a l'Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Castellbisbal i a la Seu electrònica: https://www.castellbisbal.cat/protecciodades .
Actualitzat el 08/03/2024

Tràmits i serveis destacats

Accés a les notificacions Accés a les notificacions

Accediu per consultar les notificacions o comunicacions electròniques que us ha enviat l'Ajuntament, així com la seva regulació.

Inscriure una representació Inscriure una representació

Si feu els tràmits a l'Ajuntament de Castellbisbal en representació d'una altra persona física, entitat o empresa ho heu d'acreditar. Consulteu com fer-ho.

Ajuda a la tramitació electrònica Ajuda a la tramitació electrònica

Si teniu dubtes sobre com fer un tràmit electrònic, o dubteu quin tràmit heu de fer, us ajudem amb un servei de suport gratuït. Consulteu com demanar-ho.