Sol·licitud d'emissió, revocació o renovació de l'identificador digital
Aquest tràmit permet obtenir un certificat digital, el document electrònic que associa unes dades de signatura a la identitat d'una persona física o jurídica, amb valor legal. La signatura electrònica que conté el certificat és equivalent a la signatura manuscrita i considera el fitxer informàtic signat com a document electrònic equivalent al document escrit a tots els efectes legals.
Qui ho pot sol·licitar:
Ciutadania
No cal complir cap requisit específic.
Quan es pot realitzar:
En termini
No existeix un període específic.
Cost:
Gratuït
Termini de resposta:
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 42.3 de la LRJAP i modificacions).
Normativa bàsica d'aplicació:
Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals
Servei responsable:
Oficina d'assistència en matèria de registre - Oficina d'Atenció Ciutadana
Cal aportar:
- Original i fotocòpia del DNI o NIE de la persona interessada
Canals de tramitació:
-
Presencial