Petició del servei d'atenció domiciliària

Aquest tràmit permet accedir a un servei d'atenció domiciliària, que consisteix en un conjunt d'activitats adreçades a les persones i les famílies que tenen dificultats per a la realització de les activitats bàsiques de la vida quotidiana o per al seu desenvolupament personal i social amb l'objectiu de millorar la seva qualitat de vida.

 

Quan es pot demanar?

Durant tot l'any.

Quan es dóna resposta:

El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 42.3 de la LRJAP i modificacions).

Qui pot sol·licitar-ho:

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Cal aportar:

  • Dades identificatives de la persona interessada

    DNI/NIE o bé dades i autorització de la persona que la representi

  • Informe mèdic on consti el diagnòstic de salut
  • Justificant d'ingressos i despeses econòmiques

    Justificant de la pensió, declaració de la renda, rebut de lloguer, rebut de centre dia...

Canals de tramitació:

  • Presencial

  • Telefònicament

    Tel: 93 772 00 55 (Dilluns, dijous i divendres, de 08.00 a 15.00 hores. Dimarts i dimecres, de 08.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 19.00 hores)

Departament de Benestar Social

C. Major, 103 - 08755 Castellbisbal - Barcelona
Telèfon: 93 772 00 55
Correu electrònic: serveis.socials@castellbisbal.cat
Horari:  
Amb cita prèvia, dilluns, dijous i divendres de 8.00 a 14.00 h. i dimarts i dimecres de 8.00 a 15.00 i de 16.00 a 18.00 h.
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 19.10.2015 | 13:11