Presentació de factures de proveïdors

Aquest tràmit permet als proveïdors de l'Ajuntament que hagin lliurat un bé, un subministrament o un servei, presentar la corresponent factura al Registre.

Les factures expedides pels proveïdors han de contemplar els següents requisits:

  • Dades identificatives de l'Ajuntament (nom i CIF)
  • Dades del proveïdor - persona física o jurídica-:

- Nom i cognoms o raó social
- NIF
- Dades registrals (persona jurídica)
- Adreça completa
- Número i data de la factura
- Descripció suficient del bé, el subministrament o el servei
- Servei o departament que ha efectuat l'encàrrec i identificació de la persona que el va realitzar
- Dades del compte bancari on haurà de fer-se l'abonament"

 

Quan es pot demanar?

Durant tot l'any.

Quin cost té:

Gratuït

Quan es dóna resposta:

El termini legal de pagament de factures és, segons la Disposició Transitòria Vuitena de la Llei 15/2010, de 5 de juliol, de modificació de la Llei 3/2004, de 29 de desembre, el següent:

- Fins el 31 de desembre de 2010: 55 dies
- Entre l'1 de gener de 2011 i el 31 de desembre de 2011 el termini és de 50 dies.
- Entre l'1 de gener de 2012 i el 31 de desembre de 2012 el termini és de 40 dies.
- A partir de l'1 de gener de 2013 el termini serà de 30 dies.

Qui pot sol·licitar-ho:

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Cal aportar:

  • Factura emesa

Canals de tramitació:

  • Presencial

Departament d'Intervenció i Tresoreria

av. Pau Casals 9 - 08755 Castellbisbal - Barcelona
Telèfon: 93 772 02 25
Fax: 937721028
Correu electrònic: intervencio@castellbisbal.cat
Horari:  
de dilluns a divendres de 08.00h a 15.00h
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 16.01.2015 | 11:51