Alta en el Registre d'Habitatges de Protecció Oficial
Aquest tràmit permet inscriure’s al registre de sol·licitants d'habitatge de protecció oficial, pas previ per poder participar en els processos d'adjudicació d'un habitatge de protecció oficial.
Qui ho pot sol·licitar:
Ciutadania
No cal complir cap requisit específic.
Quan es pot realitzar:
En termini
No existeix un període específic.
Cost:
Gratuït
Termini de resposta:
Normativa bàsica d'aplicació:
Servei responsable:
Servei d'Habitatge
Cal aportar:
-
Acreditació de la identitat
Original i fotocòpia del DNI / NIE / Passaport de tots els membres de la unitat convivencial.
-
Llibre de famÃlia o document acreditatiu de la convivència o parella estable
Original i fotocòpia
-
Certificat d'empadronament
Certificat d'empadronament de tots els membres de la unitat convivencial.
-
Documentació acreditativa dels ingressos de la unitat de convivència
Declaració de la renda, certificats d'ingressos, etc.
Canals de tramitació:
-
Presencial
Servei Local d'Habitatge. Dilluns i dimecres, de 9.00 a 14.00 h i de 16.00 a 18.00 h. Dimarts, dijous i divendres, de 09.00 a 14.00 h. AGOST. Tancat de l'1 al 31 d'agost. Cal concertar entrevista