Queixes / Suggeriments / Incidències

Dijous, 6 de març de 2014 a les 11:03

Aquest tràmit us permet presentar qualsevol incidència relacionada amb el manteniment de la via pública, neteja o recollida de deixalles, així com qualsevol queixa o suggeriment que considereu oportuns sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, així com les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.

Per comunicar incidències a la via pública, també podeu utilitzar l'app Castellbisbal a prop. Més informació aquí.

Quan es pot tramitar?

Durant tot l’any

Quin cost té?

Gratuït

Quan es dona resposta?

El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 42.3 de la LRJAP i modificacions).

Qui pot sol·licitar-ho?

Qualsevol persona. Únicament és necessari identificar-se amb el nom i cognoms i una adreça de correu electrònic vàlida.

Quin cost té:

Gratuït

Cal aportar:

  • No és necessària documentació complementaria, però ens ajudarà si hi afegiu una fotografia de la incidència.

Canals de tramitació:

  • Presencial

    Podeu presentar la queixa, suggeriment i/o incidència presencialment a l'OAC de l'Ajuntament, de Can Margarit o la de Can Santeugini.

Darrera actualització: 27.11.2019 | 10:00