Sol·licitud per a l'ocupació i ús temporal d'una parcel·la d'hort urbà municipal

El tràmit permet sol·licitar una parcel·la d'hort urbà del municipi per part d'una persona física, centre escolar o entitat de Castellbisbal dins del termini de sol·licitud.

En termini
Passos a fer
  • Descarregueu-vos el formulari específic en pdf, ompliu-lo i deseu-lo.
  • Per presentar la sol·licitud electrònicament,  ompliu el formulari genèric que trobareu en accedir al tràmit i aporteu el formulari específic en pdf com document adjunt. Seguiu els passos que indica el programa fins la seva presentació.
  • Per presentar la sol·licitud presencialment, ompliu el formulari específic en pdf, imprimiu-ho, signeu-lo i presenteu-lo a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.

A l'apartat "Més informació" trobareu totes les dades relacionades amb aquest tràmit.

Preu / Taxa

Gratuït; En cas de resultar adjudicatari d'un hort urbà seran 40€ a l'any (per a parcel·les de 25 m2) i 75€ a l'any (per a parcel·les de 50 m2).

Ordenança fiscal número 35 reguladora de la taxa sobre atorgament d'autorització d'ocupació i ús temporal de les instal·lacions d'horts urbans municipals.

Documentació a aportar
Formulari específic correctament omplert.
Organisme competent / Responsable
Ajuntament de Castellbisbal
Àrea tramitadora
Medi Ambient
Qui el pot demanar
  • Persona física empadronada a Castellbisbal que no disposi de cap terreny o parcel·la de conreu. A excepció de posseir un hort en situació irregular a Castellbisbal, amb la condició imprescindible de renunciar al mateix i restituir-lo al domini públic abans de ser adjudicatari.
  • Entitat inscrita al registre d'entitats de l'Ajuntament de Castellbisbal.
  • Centre escolar ubicat a Castellbisbal.

En cas de presentar el tràmit una altra persona diferent de la interessada, és necessari que la persona que actui en representació de la persona interessada en el tràmit (persona física, centre escolar o entitat) estigui formalment autoritzada.

Consulteu a continuació com podeu acreditar aquesta representació: Inscripció d'una representació per fer tràmits.

Canals de tramitació
Electrònic / Presencial

Estan obligats a l'ús del canal electrònic en les seves relacions amb les Administracions Públiques, les entitats i centres escolars d'acord amb l'art. 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, així com els de l'article 27 de la Política de Gestió documental corporativa i transparència de l'Ajuntament de Castellbisbal.

En aquest cas tant els titulars d'una activitat econòmica, com els seus representants, gestors, i professionals com enginyers i arquitectes.

Podeu consultar a continuació com us podeu identificar per fer el tràmit electrònicament: Sistemes d'identificació admesos.

Descarregar la sol·licitud per a tramitació presencial
Període de l'any en què es pot demanar
Dins del termini establert per la sol·licitud. Pendent nova convocatòria.
Termini de Resolució
D'acord amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, el termini és de tres mesos des de la data de registre de la sol·licitud.
Silenci administratiu

Es notificarà als interessants la seva adjudicació. En cas de no ser notificat s'entendrà que no li ha estat adjudicat cap hort.

Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.
Informació bàsica sobre protecció de dades:

En compliment del previst a l’article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, en relació amb l’establert a l’article 13 del Reglament General de Protecció de dades, us informem que les vostres dades són necessàries per a la gestió del tràmit o prestació del servei que esteu realitzant.

Responsable del tractament: Ajuntament de Castellbisbal

Finalitat: Registre de la sol·licitud i gestió administrativa d’aquesta. Un cop finalitzat el motiu que n’ha originat la recollida, seran conservades seguint el Quadre de disposició i accés de documents de l’Ajuntament de Castellbisbal, d’acord amb la normativa vigent en matèria d’Arxius, i d’acord amb la Política de gestió documental corporativa i d’Arxiu Municipal de l’Ajuntament de Castellbisbal. No se cediran a tercers sense el vostre consentiment excepte que una norma legal ho autoritzi.

Base legal: El tractament està legitimat per la Llei municipal i de règim local de Catalunya (article 66 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya) i la Llei de procediment administratiu comú de les administracions públiques (article 28.1 i article 66 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Drets: Podeu exercir els drets sobre les vostres dades mitjançant sol·licitud presentada al Registre General tant de forma presencial com a través del tràmit electrònic corresponent. Per a qualsevol consulta o queixa relacionada amb el tractament d’aquestes dades, l’Ajuntament de Castellbisbal posa a la vostra disposició la bústia del delegat de protecció de dades (dpd.ajcastellbisbal@diba.cat).

Més informació: Es pot consultar la informació completa del tractament a l'Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Castellbisbal i a la Seu electrònica: https://www.castellbisbal.cat/protecciodades .

Actualitzat el 10/01/2024

Tràmits i serveis destacats

Accés a les notificacions Accés a les notificacions

Accediu per consultar les notificacions o comunicacions electròniques que us ha enviat l'Ajuntament, així com la seva regulació.

Inscriure una representació Inscriure una representació

Si feu els tràmits a l'Ajuntament de Castellbisbal en representació d'una altra persona física, entitat o empresa ho heu d'acreditar. Consulteu com fer-ho.

Ajuda a la tramitació electrònica Ajuda a la tramitació electrònica

Si teniu dubtes sobre com fer un tràmit electrònic, o dubteu quin tràmit heu de fer, us ajudem amb un servei de suport gratuït. Consulteu com demanar-ho.