Consulta prèvia de classificació de l'activitat
Tràmit a través del qual les persones o empreses que pretenen realitzar una activitat, poden adreçar-se a l'Ajuntament de Castellbisbal per realitzar la consulta sobre la classificació d'aquesta i, per tant, de la tramitació administrativa municipal que li és d'aplicació.
- Prepareu els documents necessaris per fer la tramitació.
- Per presentar la sol·licitud és obligatori fer-ho electrònicament: ompliu el formulari específic que trobareu en accedir al tràmit i aporteu els documents necessaris. Seguiu els passos que indica el programa fins la seva presentació.
A l'apartat "Més informació" trobareu totes les dades relacionades amb aquest tràmit.
Consulteu a "Més informació" el detall dels documents que s'han de presentar.
Els format acceptats de documents per aquest tràmit és el PDF. En cap cas s'admeten fitxers comprimits tipus ZIP.
La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal.
És necessari que la persona que actua en representació de la persona interessada en el tràmit (persona física, empresa, entitat...) estigui formalment autoritzada.
Consulteu a continuació com podeu acreditar aquesta representació: Inscripció d'una representació per fer tràmits.
Estan obligats a l'ús del canal electrònic en les seves relacions amb l'Ajuntament de Castellbisbal, les persones, activitats econòmiques i entitats indicades a l'art. 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, així com els de l'article 27 de la Política de Gestió documental corporativa i transparència de l'Ajuntament de Castellbisbal.
Podeu consultar a continuació com us podeu identificar per fer el tràmit electrònicament: Sistemes d'identificació admesos.
Els format acceptats de documents per aquest tràmit és el PDF. En cap cas s'admeten fitxers comprimits tipus ZIP.
Els documents que heu d'adjuntar són:
- Dades més significatives que defineixin l'activitat o activitats que es pretenen realitzar en un mateix centre o establiment. Cal aportar avantprojecte, estudi previ o qualsevol documentació que defineixi suficientment l'activitat.
No hi ha resolució.
Es procedirà a la resposta en el termini màxima d'un mesLes ordinàries del procediment administratiu.
En compliment del previst a l’article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, en relació amb l’establert a l’article 13 del Reglament General de Protecció de dades, us informem que les vostres dades són necessàries per a la gestió del tràmit o prestació del servei que esteu realitzant.
Responsable del tractament: Ajuntament de Castellbisbal
Finalitat: Registre de la sol·licitud i gestió administrativa d’aquesta. Un cop finalitzat el motiu que n’ha originat la recollida, seran conservades seguint el Quadre de disposició i accés de documents de l’Ajuntament de Castellbisbal, d’acord amb la normativa vigent en matèria d’Arxius, i d’acord amb la Política de gestió documental corporativa i d’Arxiu Municipal de l’Ajuntament de Castellbisbal. No se cediran a tercers sense el vostre consentiment excepte que una norma legal ho autoritzi.
Base legal: El tractament està legitimat per la Llei municipal i de règim local de Catalunya (article 66 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya) i la Llei de procediment administratiu comú de les administracions públiques (article 28.1 i article 66 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Drets: Podeu exercir els drets sobre les vostres dades mitjançant sol·licitud presentada al Registre General tant de forma presencial com a través del tràmit electrònic corresponent. Per a qualsevol consulta o queixa relacionada amb el tractament d’aquestes dades, l’Ajuntament de Castellbisbal posa a la vostra disposició la bústia del delegat de protecció de dades (dpd.ajcastellbisbal@diba.cat).
Més informació: Es pot consultar la informació completa del tractament a l'Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Castellbisbal i a la Seu electrònica: https://www.castellbisbal.cat/protecciodades .
Tràmits relacionats
- Comunicació prèvia de modificació no substancial d'una activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient
- Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)
- Comunicació prèvia de modificació no substancial d'un establiment i/o un espectacle o activitat recreativa
- Llicència municipal d'establiments oberts al públic de règim especial
- Llicència d'establiments fixos oberts al públic d'espectacles públics i activitats recreatives ordinàries
- Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats
- Comunicació prèvia per a espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari
- Llicència per a espectacles públics o activitats recreatives de caràcter extraordinari
- Denúncia per excés de soroll
- Denúncia per l'incompliment de la disciplina ambiental
- Autorització de venda no sedentària al mercat setmanal de Castellbisbal
- Comunicació prèvia d'establiments no permanents desmuntables
- Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb projecte tècnic i certificat
- Comunicació de cessament d'una activitat econòmica
- Sol·licitud informe previ en matèria d'incendis
- Llicència ambiental (Annex II)
- Comunicació prèvia d'establiments fixos oberts al públic d'espectacles públics i activitats recreatives ordinàries
- Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb certificat tècnic
- Declaració responsable en matèria de salut alimentària
- Comunicació de canvi de titularitat d'activitats
Tràmits i serveis destacats
Accediu per consultar les notificacions o comunicacions electròniques que us ha enviat l'Ajuntament, així com la seva regulació.
Si feu els tràmits a l'Ajuntament de Castellbisbal en representació d'una altra persona física, entitat o empresa ho heu d'acreditar. Consulteu com fer-ho.
Si teniu dubtes sobre com fer un tràmit electrònic, o dubteu quin tràmit heu de fer, us ajudem amb un servei de suport gratuït. Consulteu com demanar-ho.