Servei d'assistència per a la tramitació electrònica
Si necessiteu ajuda a l'hora de fer una tramitació electrònica o bé no sabeu quin tràmit heu de presentar, podeu contactar amb nosaltres per tal que us ajudem. Un equip tècnic de professionals atendrà les vostres consultes i donarà suport a qui ho necessiti.
Podeu fer la consulta a través dels canals següents:
- Telèfon 93.772.02.25 (trucada amb tarifa ordinària)
- Omplint el formulari de sol·licitud d'assistència per a la tramitació electrònica
- Presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament.
La consulta presencial i telefònica és en els horaris següents:
- De dilluns a divendres laborables, de 8.30 a 14.00 hores
- Les tardes de dilluns laborables, de 16.00 a 19.00 hores, excepte els mesos de juliol i agost i durant el període nadalenc.
IMPORTANT: Els canals següents són de consulta per dubtes en els tràmits oficials, i en cap cas serveixen per la presentació de documents, o de comunicació formal a l'Ajuntament.
Darrera actualització: 20.01.2025 | 13:14