L’Ajuntament posa en marxa un servei d’assistència per ajudar la ciutadania a fer tràmits telemàtics

Dilluns, 30 de novembre de 2020 a les 00:00

El servei OAC 360 és gratuït i resoldrà dubtes per telèfon i per correu electrònic sobre els procediments telemàtics que es poden fer mitjançant l’Oficina virtual i la seu electrònica municipal 


L’Ajuntament de Castellbisbal estrena aquesta setmana l’OAC 360, un servei gratuït d’assistència per acompanyar i ajudar la ciutadania a fer els tràmits telemàticament, sense haver de desplaçar-se a les Oficines d’Atenció Ciutadana (OAC).

El servei OAC 360 està adreçat a la població en general, i també a les empreses, persones autònomes  i entitats que hagin de relacionar-se amb l’Ajuntament a través de l’Oficina virtual i tinguin algun dubte o dificultat en l’ús de la plataforma o la seu electrònica del portal web municipal. Per accedir-hi i rebre assessorament, es pot trucar, de 8.00 a 20.00 hores ininterrompudament, al telèfon gratuït 900 772 772 o bé enviar un correu electrònic a l’adreça oac360@castellbisbal.cat

Un equip tècnic de professionals atendrà les consultes i donarà suport a qui ho necessiti en casos com, per exemple, instal·lar un certificat digital, presentar una instància, sol·licitar una subvenció, fer ús de les plataformes de contractació o resoldre incidències en la tramitació electrònica.

“L’objectiu és facilitar a tothom l’accés als tràmits municipals i aconseguir que la relació amb l’Ajuntament sigui més ràpida, còmoda i eficaç”, remarca el regidor de Serveis Generals, Joaquim Sardà, que destaca que “amb la posada en marxa del servei OAC 360, el consistori fa un pas més per continuar avançant en la implantació de l’administració electrònica, que ens permet fer tràmits des de qualsevol lloc, durant les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any”.

Formació gratuïta sobre tramitació electrònica

Amb l’objectiu d’impulsar l’ús de l’Oficina virtual, l’Ajuntament ha programat dues sessions formatives gratuïtes sobre tramitació electrònica i els sistemes d’identificació amb l’administració.

Els tallers, que seran telemàtics, es faran el dijous, 17 de desembre. La sessió del matí, que començarà a les 11.00 hores, està especialment adreçada a les empreses i col·lectius que estan obligats a relacionar-se per mitjans electrònics amb l’Ajuntament. La sessió de tarda, en canvi, està prevista per a les 19.00 hores i està pensada per a les entitats i la ciutadania en general.

Les inscripcions a qualsevol dels dos tallers formatius ja estan obertes i es poden formalitzar mitjançant el següents enllaços:

Formació sobre eines de tramitació electrònica per a empreses, autònoms i treballadors públics
17 de desembre de 2020, a les 11.00 hores
Enllaç d’inscripció: https://bit.ly/3kGdoqx

Formació sobre eines de tramitació electrònica per a entitats, autònoms i ciutadania en general
17 de desembre de 2020, a les 19.00 hores
Enllaç d’inscripció: https://bit.ly/3pJb4m8

Darrera actualització: 30.11.2020 | 12:27