Denúncia sanitària

Dimecres, 12 d'agost de 2020 a les 09:40

Aquest tràmit permet presentar a l'Ajuntament una denúncia, reclamació o incidència relacionada amb les condicions de seguretat de l'activitat alimentària d'un establiment: producció, transformació, elaboració, envasament i conservació, transport, emmagatzematge, distribució i venda d'aliments i de productes alimentaris.

Quan es pot demanar?

Durant tot l'any

Qui ho pot demanar?

La persona interessada o qui la representi (degudament identificada i acreditada)

Quan es dona resposta?

El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 42.3 de la LRJAP i modificacions).

Quin cost té? 

Gratuït

Departament responsable de la tramitació:

Departament de Sanitat i Salut Pública

Cal aportar:

  • Dades identificatives de la persona interessada

    DNI/NIE o bé dades i autorització de la persona que la representi.

  • 2. Documentació rellevant per a complementar la denúncia presentada

    En cas d'aportar mostra, aquesta només serà utilitzada per completar la informació que es descriu a la sol·licitud i no serà analitzada atès que les mostres han de ser recollides conforme la Llei 15/1983, de 14 de juliol, de la higiene i el control alimentaris.

Canals de tramitació:

  • Presencial

    Can Margarit. C. Major, 103. Horari: dilluns a divendres, de 08.00 a 14.30 h; dimarts i dimecres, de 16.00 a 18.00 h; juliol i agost, només matins

  • Telefònicament

    Tel: 93 772 00 55 (dilluns a divendres, de 08.00 a 14.30 h; dimarts i dimecres, de 16.00 a 18.00 h; juliol i agost, només matins)

Darrera actualització: 12.08.2020 | 09:47