Registre Municipal d'Entitats

El Registre Municipal d’Entitats de Castellbisbal permet conèixer a l'Ajuntament el nombre d'entitats que hi ha al municipi, les seves finalitats i els seus objectius, les activitats que fan, on es troben situades i com contactar-hi a l'efecte de permetre una correcta política municipal de foment de l'associacionisme ciutadà.

La inscripció en el Registre Municipal d'Entitats fa possible que les entitats puguin presentar les seves sol·licituds de subvencions, puguin sol·licitar equipaments i material d’activitats, entre d'altres.

Inscripció al Registre Municipal d'Entitats

Poden sol·licitar la inscripció totes aquelles entitats sense afany de lucre, inscrites prèviament al registre de la Generalitat de Catalunya corresponent en funció de la seva tipologia o qualsevol altre registre legalment establert, que tinguin el seu domicili principal a Castellbisbal i hi desenvolupin les seves activitats.

Per formalitzar la inscripció al Registre Municipal d'Entitats cal presentar una instància genèrica a l'Ajuntament, adjuntant la següent documentació:

  • CIF de l'entitat.
  • Còpia dels estatuts registrats.
  • Còpia de l'acta fundacional
  • Còpia de la resolució d'inscripció al Registre d'associacions de la Generalitat de Catalunya o en altres registres públics.
  • Certificat on consti els noms de les persones que representen l'entitat (president/a, secretari/a, tresorer/a, etc.)

Guia d'entitats del web municipal

Un cop inscrites al registre municipal, les entitats que ho desitgin poden facilitar les seves dades de contacte per incloure-les a la Guia d'entitats que es publica al web municipal. 

Si voleu que la vostra entitat consti en aquest espai web o heu d'actualitzar algunes de les dades publicades, només cal que us descarregueu i empleneu aquest formulari i el feu arribar per correu electrònic a l'adreça comunicacio@castellbisbal.cat 

Darrera actualització: 2.05.2025 | 10:28