Dones lliures, un memory feminista
La situació actual fa que les hores que passem a casa siguin moltes més que les habituals. Hem reduït les activitats comunes i hem augmentat molt les que fem a la llar i amb les persones properes. Hem hagut de rumiar què cal fer per seguir corregint el sexisme i el biaix patriarcal que tants aspectes determina.
Volem arribar a casa vostra i convidar-vos a jugar amb la primera col·lecció d'un clàssic joc de memòria, ara amb un vessant reivindicatiu que desmunta certeses i reafirma la necessitat d'un canvi d'òptica que propiciï un món més just i, per tant, feminista.
On es pot aconseguir el joc?
Aquest joc no està en venda. Per aconseguir-lo, hau hagut de superar alguns dels reptes marcats a la programació de les Jornades per la Igualtat 2021 i que són els següents:
Can Margarit
- Inscripcions tallers de sexualitat de les Jornades per la igualtat 2021
- Presentant un tiquet de compra per valor de 30€ del petit i mitjà comerç de la població
- Fent donació al Banc d'Aliments d'1 litre d'oli d'oliva i 1 kg d'arròs.
Sala d'exposicions
- En visitar l'exposició, un joc per família
Biblioteca Josep Mateu i Miró
- En fer préstec de llibres o pel·lícules de la mostra de temàtica feminista (1 joc per carnet)
- En guanyar el concurs La Pregunta del Mes
Auditori d'Els Costals
- Per la participació a dos actes de la programació del mes de març
Illa Esportiva
- Per fer l'abonament de 20 entrades a la piscina o al gimnàs
Punt Jove i Medi Obert
- Participant a les activitats en línia programades per les Jornades per la Igualtat 2021
Museu de la Pagesia
- En la visita al Museu, un joc per família
Punt Verd
- A canvi de 1/2 kg de taps de plàstic, que es donaran a l'Associació Gueopic creada per ajudar a millorar la qualitat de vida de les persones amb dificultat comunicativa.
- Participar en alguna activitat de la programació del Jo #Reparo 2021
Aïda Galceran
Soc una jove il·lustradora de Molins de Rei. Vaig estudiar Belles Arts i em vaig especialitzar en gravat tot i que sempre, i sobretot aquests últims anys, em moc més per la combinació de línia i taca, amb aquarel·la. He participat en dos poemaris preciosos: Versos entre primaveres (2017) i La terra és més fèrtil quan la remous (2021). I he tingut la sort d'il·lustrar aquest Memory motivada per fer imatges senzilles i alhora poderoses, que ens expliquen històries quotidianes i reals, en un joc familiar a través del qual podem conscienciar i incidir en el canvi.
Grup Cooperatiu TEB
El Grup Cooperatiu TEB s'ha encarregat de fer el manipulat del joc del memory. Aquest grup, format per 8 cooperatives, treballa per aconseguir una vida inclusiva per a les persones amb discapacitat intel·lectual, i donar suport a les seves famílies.
Per a més informació...
- Escriviu a: igualtat@castellbisbal.cat
- Truqueu al 93 772 00 55