Campament Reial

Del 3 de gener al 4 de gener de 2026

Els dies 3 i 4 de gener, de 10.30 a 13.30 i de 16.30 a 20.30 hores, als Jardins de Can Margarit

El Follet Margarit obrirà de nou les portes del Campament Reial: un espai màgic, en què podreu compartir una estona amb l'ambaixadora Namir, personatges que ja coneixeu i d’altres que haureu de descobrir. Recordeu portar la vostra carta, que podreu donar als Reis d'Orient.

  • Durada: recorregut en sentit únic d’uns 20 minuts de durada
  • Aforament limitat. Caldrà reservar hora per entrar al recinte a www.castellbisbal.cat/campamentreial a partir del dilluns 16 de desembre a les 9.00 h i fins al dijous 26 de desembre a les 23.59 h.

Per cinquè any consecutiu, atendrem les necessitats dels infants i famílies perquè sigui una experiència més màgica i gratificant,  per això es reservarà la primera mitja hora del torn de matí i de la tarda per a nens i nenes amb diversitat funcional. Per fer la reserva, heu de trucar a Can Margarit, al telèfon 93 772 00 55  de 9.00 a 14.00 h. Aquesta reserva prioritària finalitzarà el divendres 20 de desembre de 2024. 

Jardins de Can Margarit

Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 21.10.2025 | 13:59