Tres Tombs: Mostra d'entitats culturals

Diumenge, 1 de març de 2026 a les 10:00h

L'1 de març, a les 10.00 hores, al parc Folch i Torres 

Després de 33 anys celebrant la Festa dels Tres Tombs, aquest any els carrers de Castellbisbal no veuran passar els cavalls ni sentiran el so dels carros. Però allò que no s’atura és l’esperit que l’ha fet possible durant més de tres dècades. Els Amics de Sant Antoni de Castellbisbal, impulsem Arrels que bateguen, una proposta que neix de la voluntat de continuar donant espai i visibilitat a la cultura popular catalana i castellbisbalenca. Una jornada que fa valdre el teixit associatiu i les tradicions que han construït la identitat del poble al llarg dels anys.

  • A partir de les 11.00 h - Passejades en carro
  • A partir de les 11.30 h - Sardanes amb La Nova del Vallès, mostra de balls de la Casa de Andalucía i assaig obert de l’Esbart Dansaire de Castellbisbal.
  • A les 12.00 h - Vermut a preus populars. (Les persones que ho vulguin podran portar el seu animal perquè sigui beneït)

Entitats participants: Colla Sardanista Marinada, Associació Cultural Capbreu de Castellbisbal, Casa de Andalucía, Colla Gegantera de Castellbisbal, Potafocs de Castellbisbal, Agrupació de Cuques de Castellbisbal, Aula d’Extensió Universitària, Esbart Dansaire de Castellbisbal, Casal Cultural i Recreatiu

Parc Folch i Torres

Parc Folch i Torres - 08755 Castellbisbal - Barcelona
Amplieu el mapa
Com arribar-hi
Darrera actualització: 20.02.2026 | 13:08