La jornada solidà ria de Mans Unides recapta mig miler d’euros
Els diners es destinaran íntegrament a finançar tres projectes de cooperació internacional: a l’Índia, a Palestina i al sud d’Haití.
Castellbisbal va viure diumenge un matí ple de solidaritat i compromís amb la celebració d’una jornada organitzada per Mans Unides que va començar amb una caminada pels carrers del municipi.
Després de la ruta, la Coral d’Havaneres de Castellbisbal va oferir un concert que va estar acompanyat pel grup de Balls en línia dels tallers de la Gent Gran, afegint una nota d’alegria i complicitat a l’acte.
La jornada va aconseguir recaptar un total de 455 euros, una xifra que es destinarà íntegrament a tres projectes de cooperació internacional impulsats per Mans Unides. Un d’ells està dedicat a l’enfortiment de dones marginades a 40 aldees de Gazhipur, a l’estat d’Uttar Pradesh (Índia), un altre a la millora de la salut i la dignitat de dones i infants palestins refugiats a Betlem (Palestina) i l’altra a la millora de les condicions de vida en comunitats del sud d’Haití, concretament a Chailloux, a Les Cayes.
L’alcaldessa, Maria Dolors Conde Domínguez, agraeix “a totes les entitats participants i a les persones que s’han sumat a aquest matí solidari, demostrant que Castellbisbal és un poble compromès”.
La regidora de Cooperació, Irene Aguilar Artacho, també dona les “gràcies a Mans Unides per fer possible aquest acte de sensibilització, que ens apropa a realitats llunyanes, però que ens afecten com a societat global”.