Més d’un centenar de persones participen en la campanya solidària del Mulla’t a Castellbisbal
La piscina d’estiu de l’Illa Esportiva ha participat un any més en una nova edició de la campanya solidària Mulla't que impulsa la Fundació Esclerosi Múltiple des de fa trenta-dos anys per conscienciar la població i recaptar fons per lluitar contra aquesta malaltia neurodegenerativa.
L’acte central de la jornada va tenir lloc ahir diumenge, a les 12 del migdia, quan més d’un centenar de persones es van capbussar a la piscina en solidaritat amb la causa.
A més, al llarg de tot el matí, unes 90 persones van participar en la campanya nedant un total de 61.600 metres. També, durant la jornada, es va habilitar una paradeta vora la piscina, des d’on es va oferir informació sobre la malaltia i es van vendre productes solidaris amb què s’han recaptat un total de 238 euros. Aquests diners es destinaran íntegrament a reforçar els serveis de neurorehabilitació i acompanyament, i a impulsar la recerca científica per frenar la progressió de la malaltia.
L’Ajuntament vol donar les gràcies públicament a les persones voluntàries que han col·laborat enguany en la campanya del Mulla’t que avui encara continua activa. Les persones que vulguin són a temps de solidaritzar-se amb la iniciativa entrant al web www.mullat.cat i comprant productes solidaris en la botiga en línia o fent donacions.