Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC)

Servei de l’Ajuntament de Castellbisbal per ajudar als consumidors i usuaris a defensar els seus drets.

L’OMIC tracta d'aportar soluciions mitjançant la mediació o conciliació de les parts en determinats casos i sempre que no s’hagi produït intoxicació, lesió o mort ni hi hagi indicis racionals de delicte.

S’ofereix un sistema voluntari en què les dues parts, el consumidor que reclama i el comerciant o prestador del servei reclamat, han d’arribar a un acord com a via per resoldre la reclamació plantejada.

Més informació, en aquest díptic informatiu.

Objectius

  • Informar i orientar sobre temes relacionats amb el consum
  • Sensibilitzar a la població dels seus drets i deures com a consumidors
  • Assessorar en les reclamacions presentades en matèria de consum i orientar cap a diferents vies de resolució
  • Mediar entre comerciants i consumidors per arribar a acords extrajudicials
  • Tramitar les reclamacions administratives en temes de consum, quan no és possible la mediació o aquesta no és satisfactòria

Serveis

C. Major, 103 - 08755 Castellbisbal - Barcelona
Telèfon:93 772 00 55
Adreça electrònica: salutpublicaiconsum@castellbisbal.cat
Horari:  
Cal demanar hora.
Dilluns a divendres, de 8.00 a 14.30 h. Dimarts i dimecres, de 16.00 a 18.00 h.
Als mesos de juliol i agost, només horari de matí: de 8.00 a 14.30 h.
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 05.06.2020 | 09:36