Recomanacions per als abonats afectats pels talls de llum provocats pel temporal

Dijous, 23 de gener de 2020 a les 00:00

Una avaria en la xarxa de subministrament elèctric provocada pel temporal Glòria ha deixat sense llum algunes zones del municipi. Des de l’Ajuntament s’ofereix assessorament a totes les persones afectades que vulguin presentar una reclamació.


L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de l’Ajuntament ofereix assessorament a totes les persones que desitgin presentar una reclamació. En aquesta línia, recomana a tots els clients afectats, seguir els següents passos:

  • En cas que encara no s’hagi restablert adequadament el servei, contacteu amb la vostra companyia a través dels seus canals d’atenció al client. 
  • Presentar reclamació a la companyia subministradora / comercialitzadora. Si es fa per telèfon, demanar número d’incidència, i si la reclamació es fa per escrit, que quedi constància de la mateixa.
  • Contactar amb les assegurances que tinguin contractades i consultar amb elles si cobreixen els possibles desperfectes. En cas positiu, cal presentar una reclamació a l’asseguradora pertinent
  • Si transcorregut un mes no s’obté resposta, o la resposta no és satisfactòria, demanar hora de visita a l’OMIC que, amb la documentació de les reclamacions presentades inicialment a les companyies, farà un seguiment del cas i, si és necessari, interposarà una nova reclamació.

Podeu contactar amb l’OMIC per correu electrònic (consum@castellbisbal.cat) o per telèfon al número 93 772 00 55. A més, podeu consultar el portal web de l’Agència Catalana del Consum on s’ha habilitat un espai exclusiu pels afectats pel temporal Glòria.

Per altre banda, si heu estat afectat pels talls de llum, us recomanem que seguiu aquests consells de seguretat alimentària.

Darrera actualització: 23.01.2020 | 13:50