Impuls de l'emprenedoria
Des del Servei d'Emprenedoria, impulsem i facilitem l'emprenedoria a través de serveis d'informació i assessorament, transmissió d'empreses i accions de suport a les persones emprenedores.
L'assessorament a persones emprenedores té com a objectiu principal promoure, afavorir, impulsar i donar suport al desenvolupament d'iniciatives empresarials, a través de la informació sobre creació d'empreses, l'assessorament per a l'elaboració del pla d'empresa, suport en la recerca de recursos (ajuts i subvencions), realització de sessions i tallers formatius, etc.
L'Ajuntament, amb el suport de la Cambra de Comerç de Terrassa, t'ofereix acompanyament i assessorament durant el procés de la posada en marxa del teu projecte i per confeccionar el pla d'empresa.
-
Fes el pla d'empresa en línia
Aquest servei consisteix en la intermediació en la transmissió d'empreses, donant suport tant a la part cedent com a la part adquirent.
S'ofereix assessorament gratuït i acompanyament tant en el procés de negociació com en matèria mercantil i fiscal.
Si tens un negoci en traspàs o vols reemprendre, posa't en contacte amb nosaltres!
- Accediu al web de Reempresa
- Accediu a la guia "Com obrir un comerç o una petita empresa a Castellbisbal"
Projecte d'impuls de la cultura i el desenvolupament de la capacitat emprenedora dels/les alumnes de les escoles i els insituts de Castellbisbal.
L'objectiu del projecte és fomentar i desenvolupar la cultural emprenedora dels estudiants de primària i secundparia per desenvolupar valors, hàbits i competències que capacitin les persones que impulsar projectes professionals i vitals.
A qui s'adreça?
- Alumnes de dicle superior d'educació primària
- Alumnes dels institus d'educació secundària: 2n i 3r d'ESO, cicles formatius de grau mitjà i Batxillerat.
Més serveis
Trobeu-nos a les xarxes socials
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |