Presentació d'ofertes a la Borsa de Treball
El Servei Local d’Ocupació de Castellbisbal gestiona la Borsa de Treball de la Xarxa de Serveis Locals d’Ocupació (Xaloc), impulsada per la Diputació de Barcelona, i ofereix un servei d’intermediació entre les persones demandants d’ocupació i les empreses amb necessitats de contractar personal. Aquest servei s’encarrega de realitzar les següents tasques:
- Publicar l’oferta de treball a la plataforma telemàtica Xaloc a través del personal tècnic de la borsa de treball.
- Filtrar les candidatures de les persones interessades en una oferta de feina, d’acord amb el perfil sol·licitat i els requisits establerts per l’empresa.
- Comunicar a l’empresa les dades d’aquestes persones perquè aquella pugui valorar les candidatures i, si així ho considera, citar-les pel procés de selecció corresponent.
Termini de sol·licituds
El tràmit de presentació d'ofertes a la Borsa de Treball es pot fer en qualsevol moment durant tot l’any.
Documentació necessària
Per realitzar el tràmit les empreses interessades han d'emplenar els següents documents, que s'han d'annexar a la sol·licitud.
- Formulari de presentació de l'oferta de treball
- Full de compromís de l'empresa (en cas de ser la primera vegada que es fa ús del servei)
Canals de tramitació:
-
Presencial
Ajuntament de Castellbisbal Departament de Promoció Econòmica Av. Pau Casals, 9. 08755 Castellbisbal
-
Telefònicament
Tel: 93 772 38 78 (dilluns a divendres, de 8.30 a 14.30 h)
-
Telemàticament