Presentació d'ofertes a la Borsa de Treball

Dilluns, 29 de novembre de 2021

El Servei Local d’Ocupació de Castellbisbal gestiona la Borsa de Treball de la Xarxa de Serveis Locals d’Ocupació (Xaloc), impulsada per la Diputació de Barcelona, i ofereix un servei d’intermediació entre les persones demandants d’ocupació i les empreses amb necessitats de contractar personal. Aquest servei s’encarrega de realitzar les següents tasques:

  • Publicar l’oferta de treball a la plataforma telemàtica Xaloc a través del personal tècnic de la borsa de treball.
  • Filtrar les candidatures de les persones interessades en una oferta de feina, d’acord amb el perfil sol·licitat i els requisits establerts per l’empresa.
  • Comunicar a l’empresa les dades d’aquestes persones perquè aquella pugui valorar les candidatures i, si així ho considera, citar-les pel procés de selecció corresponent.

Termini de sol·licituds

El tràmit de presentació d'ofertes a la Borsa de Treball es pot fer en qualsevol moment durant tot l’any.

Documentació necessària

Per realitzar el tràmit les empreses interessades han d'emplenar els següents documents, que s'han d'annexar a la sol·licitud.

Canals de tramitació:

  • Presencial

    Ajuntament de Castellbisbal Departament de Promoció Econòmica Av. Pau Casals, 9. 08755 Castellbisbal

  • Telefònicament

    Tel: 93 772 38 78 (dilluns a divendres, de 8.30 a 14.30 h)

Darrera actualització: 10.10.2025 | 13:17