Declaració responsable d'entitats/associacions per a l'autorització de la venda i/o consum de productes alimentaris

Divendres, 5 d'abril de 2019 a les 00:00

Les associacions, entitats, associacions de mares i pares d'alumnes (AMPA) i qualsevol altra, han de comunicar al Servei de Salut Pública la seva intenció de dur a terme un esdeveniment esporàdic (sense continuïtat en el temps) en el que s'elabori, es vengui i/o desgusti productes alimentaris.

Aquest document permet especificar el tipus d'activitat i el producte alimentari que es vol oferir, per tal d'assessorar i/o formar als responsables d'aquesta activitat i així garantir la correcta manipulació dels productes que s'ofereixen en aquests esdeveniments.

Quan es pot demanar?

Durant tot l'any i sempre abans de realitzar l'activitat

Servei responsable de la tramitació:

Servei de Salut Pública

Més informació:

Es pot demanar més informació sobre com realitzar aquest tràmit al Servei de Salut Pública per telèfon (93 772 00 55) o correu electrònic (salut@castellbisbal.cat) . Si es desitja rebre més informació de manera presencial, cal solicitar cita prèvia.

Normativa relacionada: Llei 18/2009, de 22 d'octubre, de Salut Pública

Quin cost té:

Gratuït

Quan es dóna resposta:

En el termini màxim de 5 dies des de la rebuda de la instància

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol entitat que vulgui realitzar un esdeveniment esporàdic amb elaboració, venda i/o degustació de producte alimentari

Cal aportar:

Canals de tramitació:

  • Presencial

    Cal emplenar el formulari que us podeu descarregar de la columna lateral dreta, en versió PDF, i lliurar-lo a l'OAC de Can Margarit, situada al carrer Major, 97. (Horari: de dilluns a divendres, de 8.00 a 14.30 hores, i dimarts i dimecres de 16 a 17.45 hores). Si ho preferiu, el personal de l'OAC us facilitarà el formulari que haureu d'emplenar en el moment de tramitar la sol·licitud.

Darrera actualització: 16.05.2019 | 12:47