Castellbisbal estrena l’espai DCOM, un nou servei per impulsar el comerç local
El recurs ofereix atenció presencial, personalitzada i amb suport tècnic immediat per ajudar els comerços a digitalitzar-se, gestionar-se millor i optimitzar la seva presència online.
Des del passat 15 de setembre, Castellbisbal compta amb un nou recurs municipal dedicat al comerç local: l’espai DCOM. Aquest servei, impulsat per la Regidoria de Comerç, ofereix suport pràctic, personalitzat i gratuït als establiments comercials en temes relacionats amb la digitalització, la gestió administrativa i la presència en línia.
Segons destaca l’alcaldessa, Maria Dolors Conde Domínguez, “aquest nou espai és una mostra del compromís del consistori amb el comerç local, un sector clau per a la vida econòmica i social del municipi”.
La regidora de Comerç, Irene Aguilar Artacho, subratlla que “a l’espai DCOM no es proposen continguts tancats, sinó que s’adapta cada sessió a les necessitats i interessos específics de cada negoci” i assenyala que “les sessions són presencials i compten amb suport tècnic al moment, per garantir una resposta immediata i útil a qualsevol dubte o repte que es presenti”.
Els àmbits en què s’ofereix suport a l’espai DCOM van des d’aspectes relacionats amb la digitalització bàsica, com ara l’ús del correu electrònic o la gestió d’arxius al núvol, fins a l’ús d’eines d’Intel·ligència Artificial i la creació de contingut i programació a les xarxes socials. També s’aborden temes de gestió administrativa i es facilita assessorament per fomentar l’ús de la Targeta Compradors Castellbisbal.
L’espai DCOM funciona amb cita prèvia i, de moment, atén visites cada primer i tercer dilluns de mes, de 8.00 a 15.00 hores, a l’aula multimèdia d’Els Costals.
Per sol·licitar cita prèvia cal enviar un correu electrònic a l’adreça comerc@castellbisbal.cat, trucar al telèfon 93 772 38 78 o contactar via WhatsApp al número 672 206 433.