Carta de Serveis de l'Arxiu

Del 13 de desembre de 2024 al 12 de gener de 2025

A la Carta de Serveis podeu conèixer els nostres serveis que s’ofereixen a la ciutadania i els destinats als propis serveis municipals. A més de detallar els serveis, s’incorporen els compromisos de qualitat, així com l’avaluació anual del seu manteniment.

Els serveis que ofereix el Servei d’Arxiu i Gestió documental s’agrupen en les línies de serveis següents i àmbits de gestió. Es poden consultar els serveis concrets dividits per Serveis i Àmbits a la pàgina web:

  • Línia de Serveis – Àmbit 1: Administració del servei o Processos interns de control i de suport que tenen la finalitat la Gestió del Servei i instal·lacions.
  • Línia de Serveis – Àmbit 2: Gestió dels fons documentals.
  • Línia de Serveis – Àmbit 3: Sistema de gestió documental corporatiu.
  • Línia de Serveis – Àmbit 4: Gestió de l’accés als documents.
  • Línia de Serveis - Àmbit 5: Protecció, difusió i recerca.

Estem certificats segons la norma ISO 9001:2015, de gestió de qualitat, corresponent als processos de l'Arxiu Municipal vinculats amb la gestió del servei, instal·lacions de l’arxiu, gestió documental, tractament arxivístic i accés als documents, amb l'objectiu de garantir la qualitat dels serveis que oferim i el correcte tractament dels documents que tenim dipositats.

Darrera actualització: 13.12.2024 | 15:01